Vi börjar om igen.. det blåser kaaaalt..

Inspirerad över att läsa både Blodinbella och Kissie har jag bestämt mig för att börja blogga igen. Kul va?
Min blåsta roomie är extra ezxalterad med tanke på att hon också komemr vara delaktig. Dessuton jobbar hon lite extra på imagen då hon håller på att färga håret blont, Precis som Blondinbella och Kissie. Min blogg är totalt på väg åt rätt håll.
Jag är hjärnan bakom skämten och dom otroligt intressanta texterna medans Lollo står för den blåsta med dock underhållande dumheten.



Ikväll är planerna att vi ska gå ut och äta.. eller iallafall alla ska äta utom Lollo, hon ska bara drinka drinkar så hon på något sätt kan uppskatta filmen. Vi andra kan skratta utom alkohol men eftersom lollo inte förstår skämten så ja vad ska man göra liksom?

Helgen har varit ganska så mysig. I fredags var vi här hemma med lite folk och satt och sjöng allsång. Lollo var vår egen lilla Lasse Berghagen, Tänk bort kulmagen och glasögonen ( Lollo har ju faktiskt linser).

Nu sitter vi i soffan och pluggar lite, vi har ju faktiskt några hjärnceller som behöver stimulans. Tentorna kommer snart så det är väl dags att börja.

Over and out!
x

Kommentarer
Postat av: Sofia

kom hem<3

2008-11-11 @ 17:28:02
Postat av: Krilldor!

ser du hur faktiskt många besökare du har på din sida Dansan. Dock så kommer du ju glömma bort din lilla blogg i allt Kissieläsandet!

2008-11-12 @ 15:42:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0