Vad fan är det för fel på mig?

Nu har jag suttit hela kvällen och pluggat kemi. Känner mig lite stolt för att jag faktiskt har kommit igång! redan liksom, framförhållning är inte min starka sida men jag här väl ärvt något bra från att ha umgåtts så mycket med Lollo.
Ärvt något mer än IQ befriat Sid (Sengångaren från  Ice Age) snack.

Ibland slår tanken en att man verkligen kan vara ett pucko, ni vet en sådan människa som verkligen inte besitter några kunskaper. Typ ala 0.0 på Högskoleprovet ( Olinda). Varför hakar man upp sig på någon som man ändå inte kommer att fungera med ever again. Varför? Dumt är det enda ordet jag kan sammanfatta det med.

I helgen blir det bal för min del medans Lollo ska passa Idas hund Sipi. Lollo kommer nog ha något att göra iallafall.
Vi tänkte gå till Ida först och äta lite middag. Ida ville även att vi skulle färga håret åt henne. Frågan är om man verkligen ska hjälpa någon att färga sitt hår svart? Brunt eller blont skulle jag gladeligen hjälpa till med.. men svart? Är inte det lite over the edge? Lite mycket begärt liksom? Så snäll är nog ingen människa. Inte ens Bamse ( Jag vet att han var en dum björn som åt honung, men han var ialllafall snäll).

Om en vecka idag är jag och Lollo i Sthlm! Längtar verkligen! Ska bli så skönt att komma hem en sväng. Bara ha roligt och träffa massa folk! wiee!

NU ska jag gå och lägga mig och försöka blokera bort ljuden, kan vara svårt. Lollo har det lite lättre, hon sover med öronproppar. Jag vågar inte så jag får väl skylla mig själv. Blockera danni BLOCKERA!

Sov gott min lilla snopp!

x



Pus vår kära fetknopp. Katten alltså. Han har många fördelar. IQ befiad och Varm om vintern, dessutom har han ett metall ben. Tänka sig om man kunde få ha det :)




Kommentarer
Postat av: Krilldor!

Fan....nu när jag har din blogg som startsida så måste jag följa allt slaviskt.....jag är fast.....fast i blogg-helvetes-träsket.

hälsa min älskling

2008-11-14 @ 01:03:41
Postat av: Sofia

kom heeem!

2008-11-14 @ 18:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0