Sjuka jävel! haha

Idag är jag så sjukt ttött så det bara finns inte. Jag kunde itne sova igår kväll! Varken jag eller Lollo.
Ni vet när man bara ligger och vrider och vänder och ingenting är bra. så var det. Sjukt jobbigt speciellt när mina tisdagar är viktiga.
Idag hade jag dissektion av hela bakdelen på hund. Sjukt mycket att komma ihåg. men kul var det...okej ganska äckligt!
Sen hade jag Kemi labb.. Sjukaste någonsin. Jag har ett pucko i min klass, även kallad "Fuckface" som pratar ganska mycket. Hela dagen idag satt han och skrev små konstiga lappar till mig. Kändes inte så lockade med hans små kyss inviter så jag flyttade mig lite lätt åt höger, han flyttade efter. Det slutade med att jag flyttade till andra sidan klassrummet och han gick. Sur tror jag att han blev, haha rätt åt fuckface!



Jag och Ida en tjej från klassen på balen
 

Kommentarer
Postat av: sofia

ååh vad fin bild på dig älskling! <3

2008-11-19 @ 16:29:08
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0