oj då.. otippat!

NU har jag precis kommit tillbaka från en jätte mysig middag med Sthlms Lollo. Mina nära och kära har lite svårt att förstå skillnad på mina två favoriter. Pappa har kommit på en jätte smart sak. Sthlms Lollo är lång och Lollo jag bor med är lite kortare. Därför är Långa lollo bara Lollo och korta Lollo får från och med nu heta Kollo.
KOLLO! Det är ju perfekt! Man får dock känslan av att man ropar på någon mongolid unge som har varit för länge på fatcamp.

Jag har fått ett myggbett i ansiktet tror jag, inte helt okej! Jag ska på bal imorrn och jag behöver ju inte se ut som fuckface för att ge balen ett ännu sämre startfält än vad den redan har. men men Gud gillar inte mig idag. Jag klagade faktiskt ganska mycket igår innan jag skulle sova, så synden straffar sig självt.

Idag har jag varit lite konstig faktiskt. På konstigt bra humör! hm sjukt! Missförstå mig inte, jag tycker att det är jätte bra men jag hade lite odds emot en bra dag idag. Vaknade upp, Hade dömt något skit irriterande med Andreas som jag självklart fick för mig var sant. Sen efter ett tag insåg jag idag var den dagen som dom skulle stänga av vattnet i huset. GREAT!
Fuckface ignorerade mig i skolan idag igen, hahaha Inte lätt att ha en skalle lika stor som en luftballong. Jävligt bra liknelse va?

NU ska jag gå iväg och fortsätta vara på mitt bästa humör!

WIEE!!

sov gott lollipopp!

x

Kommentarer
Postat av: Sofia

snart kommer du hem! då blir det massa myyys! <3

2008-11-15 @ 22:45:16
URL: http://souffi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0