Wieeee

NU funkar internet igen.. vet inte riktigt vad det har varit för fel på det..
Lite jobbigt att det knasade.. skulle preics maila iväg min uppsats när det dog.. men nu så..

Idag har jag varit i skolan och haft test i Botaniken.. gick sämre än vad jag trodde det ska gå.. så nu gäller väl det att läsa som aldrig förr... usch! jaja snart är det över..

Det konstiga är att ena dagen kan jag älska det här stället men idag är det precis tvärt om.. om jag inte hade lite vett i kroppen hade jag redan suttit på ett plan på väg hem.. usch..idag är ingen bra dag..

Var faktiskt och handlade i saluhallen idag.. köpte sparris :) så nu har jag smällt i mig 1/2 kilo sparris helt själv ..wieee

uppdaterar snart igen <3

image191

Kommentarer
Postat av: sofia

söta!

2008-05-15 @ 17:04:28
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0