vad ska man säga?

Idag har jag haft min näst sista botanik lektion.. om jag klarar tentan så är jag klar mer skiten sen! sååå skönt!

Satte mig efter skolan och skulle plugga på lite växter och jag tror helt seriöst att jag börjar loose it..
Det enda jagtänekr på hela dagarna är blommor och växter. Jag kan vakna mitt i natten och komma på den blomman som jag aldrig brukar kunna. Jag tror att jag börjar få en lite lätt störning av alla dom här växterna. Tänk Carl von Linne.. sömnbrist till tusen!

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt och försöka plugga lite... Hoppas att jag får resultatet på min uppsats snart annars blir jag galen.. börjar bli väldigt nervös.. usch!

hörs sen! puss <3

image185

Kommentarer
Postat av: Cassandra

cool hund :)

2008-05-13 @ 17:17:51
URL: http://cassandraholm.blogg.se
Postat av: sofia

provet kommer att gå super gumman!

2008-05-13 @ 17:23:47
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0