seg dag!

Idag har verkligen varit en plugg dag..,. fy vad tråkigt!
Får nästan lite panik när jag tänker på att det kommer vara såhär, alltså konstant plugg under nästan 6 års tid... usch och fy! men men man blir väl lite smart av det.

Nu är det faktiskt bara 6 dagar kvar.. sen är jag hemma igen! Det är en så ofattbar känsla så ni kan inte ana!
För första gången kommer jag kunna åka hem och slippa tänka på att jag snart måste åka tillbaka.. underbart!

Imorrn ska jag ta en morgonpromenad kl 8 tänkte jag. Då får man faktiskt en bra start på dagen!
Sen blir det väl plugg som vanligt.. Har dock middagen med mamma och Lena att se fram emot annars är det bara plugg fram tills på fredag.

Jag har faktiskt beställt ett halsband idag som stödjer barncancer forskningen. Det tycker jag att ni också ska göra! Det kostar 295 och är helt fantasktiskt!
Tänk själv vilken skillnad det gör.. om 100 utav er läsare köpter ett halsband blir det nästan 30 000.. tänk vilken skillnad det gör!

image213

Tror faktiskt att barncancer kan vara det som gör mig mest ledsen. Finns inget värre än när små barn blir drabbade av något sådant.. usch och fy.. Det som berör mig mest är att barnen alltid verkar vara så positiva och glada även fast dom är sjuka och har ont. Så vi andra som har det bra borde verkligen sluta klaga och ta vara på det som vi verkligen har. Inte alla har det så bra som vi.

Kommentarer
Postat av: Sofia

iiih! kom hem! du saknas!

2008-05-18 @ 21:02:14
URL: http://Souffi.blogg.se
Postat av: snusmumriken

godnatt gumman! du är den bästa!

2008-05-18 @ 21:36:24
URL: http://Souffi.blogg.se
Postat av: Jossan

det är hemskt :/

2008-05-18 @ 22:38:09
URL: http://joceelyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0