så trött

OKej det här är typ det tidigaste jag har varit uppe på länge.. vet inte riktigt om jag är utrustad med morgon pigghet, det var något dom glömde att ge mig.. usch vad jag hatar tidiga dagar. usch!
Det känns typ som om man sover dåligt hela natten bara för att man vet att man snart ska upp.. känns som om man tvingar sig själv till att sova.. ser alltid helt förstörd ut när jag vaknar.. Amy winehouse nästa..

Nu ska jag iallafall springa iväg och ha min sista botanik lektion, så det känns iallafall skönt. wie!
Efter skolan ska jag väl sitta kvar och plugga lite.. lättast i skolan.
ja som sagt mamma och lena kommer ju snart så jag måste väl få lägenheten i topp trim! Alltså 7 svåra år ska bli åtminstonde 2.. ni vet hur petiga mamma kan vara så i hennes ögon kommer det väl alltid vara 7 svåra år.. men men jag ska göra ett försök.. är dock inte så taggad. =)

puss på er <3

image183


Kommentarer
Postat av: sofia

städa lugnt! det är bara din lilla mamma :):)

2008-05-13 @ 14:46:47
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0