pluggmysdag

Hej kära vänner!
Idag har jag varit riktigt aktiv, kom precis hem! <3

Hade både botanik och histologi idag.. börjar få lite lätt panik inför mina tentor, tänk om jag inte skulle klara det.. fy hemska tanke.. jaja det värsta som kan hända är väl att jag får göra om dom!

Efter skolan har jag varit med Lovisa, jätte mysigt faktiskt! Kul att umgås med lite vänner härnere också.
Vi pluggade lite Botanik och sen var vi och åt middag.
Åt dock lite läskig kina mat.. mådde inte så jätte bra på vägen hem om vi säger så.. tur att ingen känner mig i det här landet.. hade varit ytterst pinsamt att stå och kräkas inför folk man känner. =(

Nu ska jag städa lite här hemma och sen ska jag väl sova. Imorrn blir det en lugn dag. Skönt!

puss på er!

image164

Kommentarer
Postat av: Sofia

kul att du är tillbaka gumman! :D

2008-05-09 @ 00:06:45
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0