NU börjar jag blogga igen!

Okej nu är det faktiskt dags att böja blogga igen, har faktiskt ganska så mycket som man vill skriva av sig ibland.

Idag har jag varit i skolan.. och sen tog jag en promenad hem därifrån.. tog typ 1 timme.. Jag kasnke borde erkänna att inräknat i den här timmen är en liten shoppingpaus. Hittade faktiskt en underbar kjol och ett linne <3

Jag har som sagt börjat att försöka äta lite nyttigare. Soppor ska jag äta nu en vecka i stäck. Grapefrukt till frukost och soppa till middag och lunch. Får se om det blir en bra start på mitt nya sundare liv.. haha vi får väl hoppas!
Linnea gav mig iallafall ett tips på en jättegod soppa som jag fakiskt gjorde helt själv ikväll.. duktigt danni!

Nu är det inte långt kvar här nere i Budapest. Åker hem till Sverige igen den 24 maj! Skönt.

Nu ska jag faktiskt ta tag lite i botaniken för jag och Lovisa ska satsa rejält på det imorrn. puss <3

image162

Kommentarer
Postat av: sofia

vad söta!

2008-05-07 @ 23:22:32
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0