laddat!

Här går man och laddar för att springa ner och köpa jordgubbar och så är det pingst!! skit också! Det innebär att allt är typ stängt i det här landet.. fy attans!
Jag som verkligen hade längtat.. jaja det fick bli fanta äpple.. lite fruktigt iallafall.

Just nu har jag jätte tråkigt, har typ ingen mer skola fram tills tentorna..så det blir bara plugg plugg plugg nu.. men mamma och Lena kommer på lördag.. så lite sällskap får jag.. wiee

Jag och mamma <3
image167

Snart är det verkligen slut allting härnere.. ska bli jätte skönt att få komma hem lite till det vanliga livet. saknar det faktiskt.. vi får se hur det blir till hösten.. kanske kommer på andra tankar trots allt..

Kommentarer
Postat av: Sofia

vad söta ni är du och mammsen!

2008-05-12 @ 12:53:16
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0