jobbig dag...

Idag vaknade jag super tidigt, gick upp kl 5.. hm lite konstigt för att vara jag faktiskt.. hm.. hoppas att det bara var en engångs grej annars är det farbror doktorn som jag får besöka.. jag brukar ju alltid sova som en stock =)

Jag gick upp till parken runt 9 och satt där till kl 2 och pluggade =) duktig var jag! Träffade min nya kompis taxen på vägen hem! super gullig! Han kommer alltid med sin favorit pinne och lägger framför mina fötter. då är det meningen att jag ska ta upp den och kasta iväg. sen kommer han tillbaka med den och så håller vi på sådär ett tag. sen när jag väl går så gnäller han.. jätte söt! <3

Idag har jag haft en liten depp dag, vet faktiskt inte riktigt varför. men jobbigt har det varit.. vill inte vara ensam längre.. men det går nog över snart hoppas jag.

Nu har jag inte så mycket mer skola kvar och det betyder att jag snart får åka hem till sverige! wiee.. längtar faktiskt!
Ska kolla på en lägenhet här i budapest på fredag, vi får se hur det blir =)
puss <3



Kommentarer
Postat av: Sofia

kom heeeem nu!

2008-05-12 @ 00:20:09
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0