jävla bajs!

Okej nu är det officiellt! Jag hatar blommor och växter! Hur vackra dom än är att titta på så hatar jag dom! Jag skiter väl i hur dom ser ut och hur dom får sin näring.. usch och fy på dom!
Förstår inte hur jag någonsin ska kunna klara det här.. och just nu skiter jag faktiskt i vilket.. är bara sååå trött på alla grässorter ( som för övrigt är 32 stycken) vem fan kan se skillnad på gräs.. det är grönt och mysigt att gå barfota i.. det är min åsikt.. annars är gräs gräs!

Nu snart ska vi ut och äta lite middag på Pampas, en jätte mysig restaurang som serverar kött! mums!
Och nej jag är inte vegeterian bara för att jag pluggar till veterinär. ( som alla undrar över)

ser ni någon skillnad?
image215image216

puss <3

Kommentarer
Postat av: sofia

haha! nej ingen skillnad!

2008-05-19 @ 18:56:46
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0