jag är ok!

Idag började dagen riktigt pissigt men nu känns det faktiskt ganska så bra förrutom att jag håller på att åka på en förkylning!

Jag gick tillbaka till skolan efter en liten gråtperiod. Pluggade lite nya växter och bokade tid för omtenta.. bra!
Sen efter skolan gick jag och Lovisa hem hit till miina trakter och åt lite middag :) mysigt faktiskt!
Vi har storslagna planer för helgen! Berättar mer sen!

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig.. vill inte bli sjuk.. har proppat i mig 2 alvedon.. så nu ska jag sussa gott!

Måste bara säga att jag har världens gulligaste vänner som verkligen bryr sig! Tack för att ni alltid är så gulliga! Ni anar inte hur mycket jag uppskattar det.. utan er vore mitt liv så tråkigt.. <3 

Kommentarer
Postat av: sofia

älskling! jag längtar så mycket tills du kommer hem!

2008-05-22 @ 08:00:33
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0