helgen i bilder!

Glömde ju berätta lite om vad som har hänt i helgen!
I fredags så var jag och Lovisa och åt middag ute sen var vi och spelade billjard på ett ställe.. jätte kul!

    
  

Den roligaste händelsen var helt klart när jag gjorde sönder kjolen.
Vi spelade billjard och jag skulle sätta mig ner för att ta ut kloten och lägga upp dom på bordet. När jag skulle resa mig upp hade kjolen fastnat i klackarna så jag reste mig upp utan kjol... inte så värst kul! :) och inte nog med det.. när jag skulle dra upp kjolen råkade jag göra 2 stora hål i den ( tänk klackarna) HAHA hoppas inte allt för många såg hahah

  

Kommentarer
Postat av: Sofia

typiskt dig gumman! :D

2008-05-12 @ 13:53:02
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0