Godmorgon!

Fan vad jag har börjat sova dåligt.. inte klok egentligen.. drömmer så mycket konstiga saker och är nog inte van att ha 2 personer sovandes i min längenhet..
Drömde att jag var på landet, och mitt i natten kom  småkillar och började köra backhoppning från mitt tak.. hm.. tror inte att det skulle hända egentligen.. men man vet aldrig..

Idag är det verkligen dunder plugg som gäller.. blir trött bara jag tänker på det!
Ibland tycker jag bara att livet är lite för jobbigt.. typ idag är en sådan dag.. men men imorrn är botaniken över sen är det bara histologin kvar..

visst är den här svampen lätt att komma ihåg?
Omohalatus olearius.
Tror faktiskt inte att min hjärna har så mycket mer utrymme för sånt här skit..

Min gulliga tjej som jag saknar oerhört mycket <3

image220

Kommentarer
Postat av: Eson

Nåååå va söt :D. Min kusin har en likadan hund^^.

2008-05-20 @ 09:59:26
URL: http://ezson.blogg.se
Postat av: sofia

stackare! glöm svamparna! du måste göra annat med! saknar dig!

2008-05-20 @ 10:15:54
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0