godmorgon!

Idag var jag riktigt seg när jag vaknade.. drömde så mycket saker inatt så jag kunde knappt somna om.. usch!
Drömde jätte mycket om Andreas.. vet inte varför.. var väl för att jag och Sofia pratade mycket om honom innan jag somnade. Önskar bara att det var lättare att släppa taget ibland.

NU snart ska jag ta en promenad till skolan och hämta min svarta bok.. hör bara hur det ltåer... min svarta bok!
Den bokan alla mina lärare ska skriva mina betyg i.. och alla misstag.. fy!

Nu är det två dagar kvar tills att jag har min första tenta! Börjar faktiskt få lite panik! men.. vad är det västa som kan hända? Jo att jag misslyckas.. och då får jag ju bara göra om det.. så värre än så är det faktiskt inte!

För övrigt så är det bara 5 dagar kvar till Sverige nu! Åh vad det ska bli underbart! Tänk att bara få ta det lugnt utan att känna en massa stress för saker och ting.. skönt!
Längtar verkligen!

Nu ska jag springaoch hämta svarta boken.. uppdaterar mer sen!

puss <3

image214

Kommentarer
Postat av: sofia

varför en bild på dig och bella?

2008-05-19 @ 11:35:06
URL: http://Souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0