fredag <3

Fy vad segt det var att gå upp i morse.. jätte segt verkligen! Låg och tänkte jätte mycket när jag skulle somna igår så det kasnke blev lite sent.
Nu snart ska jag springa ner och boka tid för att jag och Lovisa ska fixa fötterna. Hoppas att det finns tider idag!
Ska ta min långpromenad som jag brukar på morgonen.. känner mig fakiskt lite motiverad nu när det är så fint väder!

Jag drömde den sjukaste drömmen i natt.. jag drömde att mamma gjorde sig illa av att hon fick alla pappas knasen tidningar över sig.. sjuk.. måste nog be pappa växa pp lite och sluta prenumera så att denna händelse kan förhindras.

image165

Kommentarer
Postat av: Carina

hej gumman saknar dig massor hoppas att allt är bra:) skönt att få åka hem snart. vi måste ses:D puss puss

2008-05-09 @ 18:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0