effektivitet!

Idag har jag och lovisa haft en liten plugg dag.. känns faktiskt bra. Jag har kommit igång med histologin på riktigt nu.. skönt!
Lovisa har varit och fixat fötterna också, så nu har hon små bebis fötter.. kanske också borde skaffa mig ett par.. hm.. Vi tar det lite senare när min fot mår bra igen efter skadan på spiken i helgen.

Nu ska vi snart gå iväg och spela lite billjard och dricka lite öl.. får se om lovisa kanske sover över sen.. tågen slutar ju att gå vid typ 11.. :( lite dåligt måste jag säga.. hur tar ungrarna sig hem egentligen.. har alla i det här landet eget taxibolag? vi får nog kolla upp det.. kanske är en investering.

NU sitter vi och dricker lite bubbel, hoppas att ni har det lika bra som vi.. puss <3

image166



Kommentarer
Postat av: Tanja (Sofias moster)

När kommer du och hälsar på? Vi kan äta tacos, haha :) Kram Tanja i Trelleborg.

2008-05-10 @ 17:10:18
Postat av: Alexandra

ha en bra kväll! :)

2008-05-11 @ 14:26:14
URL: http://norrlandsflickaan.blogg.se
Postat av: sara

Hej gumman saknar dig så mycket men snart kommer du hem :-).. puss

2008-05-11 @ 17:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0