Sara är här <3

Idag har vafrit en intensiv dag. Började med att göra det sista på städningen innan jag skulle möta Sara på flygplatsen. Vi tog bussen tillbaka och på bussen såg vi en heshe. Alltså en kille som lika gärna kunde vara en ful tjej. jobbigt läge tyckte vi. Det finns ganska gott om fula heshes i det här landet, tvärr. Jag ska alltså inte skaffa mig en ungersk karl. Då vet man aldrig vad vi får för fula avkommor. 

Vi handlade lite mat i mataffären. Det blev bland annat Meatballs, the swedish style till lunch.. haha 

Nu har vi precis kommit tillbaka från en liten shopping runda på stan. Sara köpte ett par skor och jag köpte ett par jeans. Nu ska vi lägga oss i soffan och kolla på film. Sen ikväll blir det utgång wiee!

Puss så länge <3

image145

Kommentarer
Postat av: chack.blogg.se

Har du nått sk matnyttigt ang din studie om chefer,så vore det intressant att höra!

2008-03-27 @ 20:52:50
Postat av: sofia

mys!

2008-03-27 @ 21:13:51
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0