myspys

Sitter här hemma och kollar på några avsnitt av House! Tänk om allt verkligen är sådär spännande.. Hoppas jag får uppleva sånt där fast i djurvärlden. Lär nog bli svårt med många trauma fall.. tror nog att dom flesta djur tyvärr har dött innan dom kommer till djursjukhuset.. men jag ska göra mitt bästa.

Snart är det melodifestivalen! Hoppas att Bentzing och Perelli går vidare.. det tror jag!

Jag har hittat en underbar liten hund.. men jag vet själv att jag inte har tid för någon just nu.. men hur underbart vore det inte.. fast helst av allt hade jag velat ha Nellie här..


Kommentarer
Postat av: sofia

hur var perelli?

2008-03-01 @ 23:34:27
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0