hemsk dröm

Egentligen borde man väl släppa tankarna på allt som har med kärlek att göra men drömmar kan man tyvärr inte styra över. Jag vaknade i morse och fick för mig att det jag hade drömt var verklighet. Jag drömde att jag fick ett sms från Andreas där det stog att han och en utan mina bästa kompisar skulle satsa på ett förhållande och att det var därför han hade gjort slut med mig. Började storgråta direkt när jag vaknade.. hemskt var det.. usch!

Nu ska jag skynda mig och bege mig iväg till en botanik practical. Segt. men men imorrn kommer iallafall Sara och hälsar på mig och det ska verkligen bli så kul! Längtar!
Återkommer senare! <3

Bella, Sara och Jag

image144

Kommentarer
Postat av: MrMrs.blogg.se

Tack ska du ha :) En ängel är du! Jag förstod faktiskt, kika in klippet med Björn Gustavsson :) Ha en underbar dag! Kram / Jessica

2008-03-26 @ 09:58:15
Postat av: Ckah

haha tycker du =P

2008-03-26 @ 10:29:24
URL: http://abeautifullife.blogg.se
Postat av: mims

ha en bra dag!

2008-03-26 @ 14:11:42
URL: http://mims08.blogg.se
Postat av: Margaretha

Jag drömde faktisk oxå imorse.....att Lucifer hade tappat all sin päls och var jättesjuk,jag måste ringa till veterinären men då funkade inga telefoner...jag var faktiskt lite uppjagad och svettig när jag vaknade...knäppt va???
Kram
Margaretha

2008-03-26 @ 15:32:29
URL: http://catfriend.blogg.se
Postat av: Bella

Saknar dig vännen. Du är underbar:)

2008-03-29 @ 11:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0