gråa söndag morgon!

Hade verkligen sett framemot lite fint väder idag.. men vad vaknar man upp till? Jo åska och spöregn ..igen!
Man skulle ha ett sådant där regnställ som barn har.. och bara gått ut.. men men jag får sysselsätta mig med annat.
Igår måste jag bara få glänsa lite.. Med tanke på att jag inte hade så mycket att göra igår så passade jag på att plugga! Jag satt uppe till kl 2 och läste botanik! Nu jävlar ska vi klara dom här tentorna med råge!

Nu är det 12 dagar kvar tills att jag får påsklov. Det är inte så jätte långt kvar men det känns som en evighet.
Längtar att bara få vara ehmma utan att känna stressen av att snart åkta tillbaka.. det ska bli jätte skönt! Är hemma i hela 10 dagar! Underbart!!

Idag ska jag börja mitt nya hälsosammare liv.. vi får väl se hur det går =) haha känns svårt att lära gamla hundar sluta äta onyttigt eller vad säger man? haha

By the way Sandra Bullock har skaffat sig en trebent hund! Blir inte det så mycket nuttigare är en fyrbent hund.. Tycker att alla djur med små deffekter vill man bara krama ännu mer.. söt är den iallafall.
image82
bild tagen från www.posh24.se

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

aa, söndagar är härliga. man kan ligga och dra sig i sängen hela morgonen, äta en låååång frukost och ta det lungt.

2008-03-02 @ 12:59:23
URL: http://www.TUMADRE.blogg.se
Postat av: anna

svar: ja perelli var helt klart bäst :)

2008-03-02 @ 14:00:09
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: sofia

söt vovve

2008-03-02 @ 20:03:17
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0