godmorgon på er <3

Inatt har jag sovit som en koma patient. Behövligt! Har haft värsta ångesten för skolan i flera dagar och bara legat och tänkt. Förstår inte riktigt hur jag ska klara det där! Men det löser sig! Får väl begrava mig i böcker dom sista 2 månaderna som är kvar. PANIK!

Nu ska jag ha botany practical vilket är en pina! Den är 3 timmar och hon bra mjölar på med information. Undrar om det är någon människa som orkar hålla koncentrationen uppe så längre.. jaja segt är det iallafall!

Nu är det inte långt kvar tills att jag ska åka hem.. skönt! Får väl ha med mig 10 kg extra i bara bcker så att jag kan plugga också.. Jag ska verkligen göra det! Kan ju inte vara här och sen kugga, det vore ju katastrof.

Vet ni vad jag såg igår? En mr bean gubbe i naturlig storlek! Undrar hur många som har en sådan?

image113
Bild tagen från http://www.comparestoreprices.co.uk

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej svejs!
Hoppas att din dag blir bra!

2008-03-05 @ 09:54:15
URL: http://marie2u.blogg.se
Postat av: Carina

Skönt att du ska få äka hem snart synd bara att jag åker så att vi inte kan träffas. saknar dig massor. önskar att du vore här:D

2008-03-05 @ 10:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0