godkväll <3

Nu har jag suttit och spelat spel med sara.. jätte kul..tror dock att vi tog det lite väl alvarligt. =)

Idag tittade vi på olika prover i microskop som vi sedan skulle rita av, jag fick godkänt på mina! wei! Inte så svårt kasnke men ändå :)
Såg det sjukaste på vägen hem från skolan, det gick en tant med sin hund framför mig på väg till tunnelbanan. Inget konstigt so far. Men gång när hunden utättar ett behov tar hon fram en liten kleenex ask och tokar av hunden. Hur konstigt är inte det? Skulle aldrig få för mig att göra det på Nellie, sånt får hon sköta själv. Hundar brukar vara ganska så bra på det.. men den tanten tog tydligen extra hand om sin hund.. den borde känna sig lite förolämpad.

Idag har jag tvättat och den här gången blev det inget vatten på golvet.. imponerande! Allt är rent och fint! Städat överallt och jag känner genast hur jag mår bättre.. städångesten är borta!

Imorrn har jag Botany practical och sen är det torsdag!! Så skönt!!

Jag säger bara det! Give up lindsay! Det finns abra en marilyn och det är inte du!
Hon ser för jävlig ut på dom här bilderna.. Var den snygga lindsay som du kan vara istället!

image110



Bilder från www.posh24.se

Kommentarer
Postat av: sofai

vadå men gumman? hum

2008-03-04 @ 21:38:21
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: Sanna

Geeeee vilka pattar asså!!!!
Hej gumman, snart e du hemma,längtar efter dig! Pusssss

2008-03-04 @ 21:44:53
Postat av: sara

ojojo vad är det som har hänt med henne.
I morgon är det dags att spela igen. jag kommer att krossa dig så hårt ;-)
puss

2008-03-04 @ 21:48:54
Postat av: Annicka

nej faan vad håller hon på med. det finns bara en marilyn.. :(

2008-03-05 @ 08:58:36
URL: http://hanuka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0