förlåt för frånvaron <3



Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka i Sverige! Planet var försenad som vanligt! Jag blir så jävla irriterad. Betalar man ska man få valuta för pengarna. men men jag kom iallafall hem tillslut <3
På bussen satt jag brevid den konstigaste tanten ever på flygbussen. Hon frågade var tionde minut om hon fick flytta ut sitt säte ut i mittgången på bussen.. hahaha så sjukt! Sen när kan man lyfta ett bussäte dit man vill? haha det bästa var att hon aldrig gav upp.. tant jävel fatta.. men men jag var glad ändå.. jag var ju trots allt på väg hem.


Jag har typ pussat sönder Nellie sen jag kom hem! Hon är så fin! Helt nybadad och vit! Jätte fin! Tror dock att hon skäms lite för sina öron,  hon drar dom bakåt hela tiden så hon ser ut som ett litet knappnålshuvud. men ett väldigt sött knappnålshuvud.

Helgen tror jag blir kul! Ska ta det lugnt ikväll och sen imorrn blir det melodifestival och utgång! ser fram emot det! =) Hoppas ni får en lika bra helg!

image118



Kommentarer
Postat av: sofia

snygging!

2008-03-07 @ 16:55:59
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: Snusk

Hej dum! snart e du här, måste speeda up nu ska duscha

ska bli kul ikväll

Pusssssss har jag sagt att jag älskar dig?

2008-03-08 @ 19:34:48
Postat av: sofia

kom igen uppdatera!

2008-03-09 @ 11:02:16
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0