åska och hällregn!

Helt otroligt här vaknar man ihopp om att kunna ta en långpromenad.. men istället är det hällregn.. Helt öppen himmel! Min innegård kommer att svämma över!
Det dundrar och håller på därute så jag tror att jag stannar inne.. som tur var så har jag varit och handlat så det går ingen nöd på mig.. kan ju alltid plugga lite =)

Har haft en seg helg hittills. Hade verkligen hoppas att någon skulle kunna komma och hälsa på mig.. men nej nej. Men jag överlever nog, hoppas att mitt förhållande också gör det.

Idag har jag köpt en liten present till sofia också.. frågan är bara om man ska skicka den från ungern eller från sverige? Ska fundera lite på den.

Såg världens finaste hund när jag var ute, ville nästan ta med den hem.. han kunde ha hållit mig lite sällskap. Ha någon att kramas med =)

image79

Kommentarer
Postat av: sofia

du är underbar. jag är så nyfiken!

2008-03-01 @ 15:28:39
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: sofia

beeebis!

2008-03-01 @ 16:25:26
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0