Götgatan <3

Är tillbaka in linköping och håller på att städa min fina lägenhet. Det kommer några som ska titta på den idag, är lite otaggad måste jag säga. Det här har liksom varit min mysiga håla som nu någon annan ska bo i ett tag. men men man får väl dela med sig =)

Är ledig idag vilket är så skönt, kändes i benen igår efter en hel dag ståendes. Förstår nu ännu mindre hur en häst kan vilja stå konstant! Måste vara ticks av något slag.

Hände något skumt idag på jobbet, jag och Elin stog i bubblan så kom Adam Alsing och handlade, inte så lite heller för den delen. Min kund stog lite och småtrånade efter Adam vilket resulterade i att kunden ville betala för Adam. Snacka om kändiskåt =) Adam blev nog glad tror jag.

Nu har det inte så långt kvar tills jag åker. Jag längtar verkligen! Känns faktiskt bra med en förändring. Hoppas bara att mitt liv här hemma står kvar och väntar på mig =)

Nu ska jag försöka muta mina kära små blommor att se någolunda pigga ut tills dom kommer, men vad kan man kräva av dom när dom inte fått vatten på drygt en månad?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0