6 dagar kvar <3

Nu är det inte långt kvar tills jag åker. Planet går från Göteborg på onsdag kl 15, bra surt att man ska få se Sveriges baksida det sista man gör. Hittade värsta bra flygbolaget! min billjet ner kostar 187 inkl flygskatter! Det är vad jag kallar billigt!

Igår var min sista dag på jobbet, så skönt. Är så trött på allt som har med bröd att göra.. nu blir det yoghurt fram tills att jag åker.

Nu ska jag bara ta det lugnt och försöka köpa allt jag kan tänkas behöva som inte finns i U/I landet. Min packning lär nog inte bli det minsta incheckningen har skådat men men jag msåte ju förbereda mig på det värsta.
Har fått schemat nu, går i skolan 2 timmar per dag, och är ledig fredag! woho. Tror att det blir riktigt bra!

Åkte på världens nitlott igår! Katastrof!!! Jag var på väg hem ifrån Gateau Sturegallerian och blev stannad av en gubbe som verkade helt ok. Men efter en liten redovisning av alla avrättningar som existerar i Iran visade det sig att han inte riktigt hade alla indianer i kanoten om vi säger så! Han frågade mig om jag tyckte att det var fel att avrätta barn offentligt på gatan och visst tyckte jag att det var fel. Så jag gick med på att skriva under en protestlista. Det som den där gubbe glömde att säga var bara att om jag skiver på listan är jag skyldig att skänka pengar. GREAT!
Jag fick välja mellan 300, 500, 1500 eller 200! Vem fan vill skänka så mycket pengar till avrättningarna i Iran! like thats gonna happen!!
jaja jag var tvungen att skänka 300 kronor iallafall! skit kul!!!! SÅ nu är min reskassa ännu mindre!! Som tur är, är det billigt i Budapest! För annars hade avrättnigarna i Iran blivit lidande, och det vill vi ju inte!

Så om ni ser en trevlig gubbe vid östermalms torg, lägg i en högre växel mot spärrarna!!

Kommentarer
Postat av: sofia

åk inte!

2008-01-28 @ 18:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0