Vill ha sällskap!

Sitter i lägenheten och kollar på oändligt många filmer på datorn. Har betat av, I am a legend, Resident evil 3, The nanny diaries, Heartbreak kid, American Pie, On death on a funeral, Sicko, alla avsnitt desperate housewives och nu ska jag titta på Hairspray. Mitt liv går ju att jämföras med ett fetto som inte kan stiga ur sängen. Mitt liv är precis likadant. Jag rör mig knappt ur soffan.

Har faktiskt varit på en promenad idag, strålande fint väder så jag var juh tvungen att passa på! Gick längs floden och sen upp till citadella berget. Tog 1 timme ungefär.
På vägen hem gick jag förbi mataffären och skulle köpa lite grönsaker. När jag stog vid kassan såg jag att dom hade en massa halstablett påsar som hette Negro. Får man döpa svarta halstabletter så? Jag tror faktiskt ärligt talat inte det. Tjejen bakom mig i kassan som för övrigt var mörkhyad verkade inte bry sig. Hm jag kanske överreagerade.



Förresten har jag insett en till rolig grej. Vid vägarbetsområden i Budapest har dom pitbull hundar som vaktar så att ingen obehörig går in. Vem fan vågar gå in till en galen pitbull med avklippta öron! Inte jag! vi kanske borde införskaffa sådant i Sverige också. Men när jag tänker efter hur många har lust att besöka ett vägarbetsområde?



För er som inte har lagt märke till det så.. LÄNGTAR JAG HEM!

Kommentarer
Postat av: sofia

jag ska komma och mysa ner dig!

2008-02-09 @ 19:07:39
Postat av: Bella

hahaha det låter som jag en bakisdag i gdansk...filmmaraton är alltid bra:) saknar dig vännen! xxx

2008-02-10 @ 14:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0