Vårkänslor verkar trigga sexlusten.. haha

Idag var det en riktigt tung dag i skolan.. Botaniken tar kol på mig.. den är 3 timmar utan paus samt att man msåte skriva ungefär 25 sidor anteckningar. Riktigt galen tant det där!
Efter skolan tog jag en långpromenad till mitt vanliga ställe. Ganska bra promenad det där. 35 minuter upp för ett barg och som belöning får du en jättefin utsikt när du är högst upp. men idag fick jag inte bara se en utsikt utan även ett äckligt tonårspar som hade sex.. fett obehagligt! Tror nog att mina underbara promenader till berget avslutas här och nu! Man vet aldrig vad man råkar se nästa gång... nakna tanter som dansar breakdance.. nej usch! Får nog köpa en träningsmaskin.
Såg dock något jätte gulligt på vägen ner.. när man nästan har kommit hela vägen ner passerar man Gelliert hotell som har jättefina utomhus pooler... i poolen närmast vägen låg det en liten svart kattmamma med 4 perfekta svarta kattungar.. såå söta!! Funderade först på att ta med dom hem.. men man vet aldrig vad dom kan ha.. hoppas bara dom flyttar ur poolen innan dom fyller den med vatten..

Sedan jag flyttade hit har jag som trend att prova alla nya vattensorter som finns. Det roliga är att det finns hur många som helst som ska göra så att man går ner i vikt.. tror inte riktigt på det där. Men iallafall så provade jag ett vatten med smak av jasmine te och passions frukt. Inte dö gott direkt.. men drickbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0