Underbara helg!

NU har jag varit i Sverige hela helgen och det har varit underbart! Så skönt att få lite distans på saker och ting!
I fredags var jag med andreas och bowlade, självklart förlorade jag! men vad kan man förvänta sig =) haha
Efter det gick vi hem och kollade på film.. jätte mysigt! Det är något man verkligen har saknat i Budapest.

I lördags var det ju melodifestivalen som vi tittade på hemma hos Karin med Sanna, Caarlotte, Karin, Karin, Hanna och Sabbi. Röstade väldigt många gånger på Alex men det funkade inte ändå. Tyckte i vilket fall som helst att han var grym!





Nu ska vi äta födelsedagsmiddag, mamma fyller år =) så det ska bli mysigt, sen åker jag till gbg ikväll =)
Skriver lite mer om helgens roliga händelser när jag kommern fram=)
puss <3

Kommentarer
Postat av: sofia

ja visst var alex grym! synd att han inte gick vidare! :(

2008-02-17 @ 13:43:09
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0