trött som vanligt!

Nu är jag på benen! Funderade en kort sekund om jag fakitiskt skulle ligga kvar.. men fan vad slött det skulle ha varit. så om 10 minuter ska jag till skolan! hepp!
Händer inte så mycket idag, ska ha botanik och histology practical.. kul! Dessutom ska jag leta upp min reskompis som försvann spårlöst i helgen.. skumt!
Ett nytt tips! Duscha inte på kvällen bara för att du brukar vara för trött på morgonen.. Mitt hår ser ut att ha råkat ut för en naturkatastrof, så med andra ord, det är inte värt det!

puss <3

image57

Kommentarer
Postat av: Bloggen om Sebastian Karlsson

Hej!

Nu har vi, två tjejer, Patricia & Maria skapat en blogg om våran Idol - Sebastian Karlsson. Här kommer vi lägga ut smaskig information, bilder och mycket annat! Ta dig gärna en titt in här och skriv en kommentar om vad du tycker om bloggen och själva idén! Du får gärna tipsa om bloggen för dina vänner, familj och annat, och gärna för dina bloggläsare!

Ha en trevlig kväll!
// Patricia & Maria - Sebastian-freaken!

2008-02-26 @ 07:28:55
URL: http://SebastianKarlsson.blogg.se
Postat av: sofia

jag duschar alltid på kvällen :$

2008-02-26 @ 15:43:51
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0