Sötaste ever!

Har precis tittat på den sötare filmen ever, Alvin and the chipmunks =) såå sweet!
Det mest pinsamma och mest patetiska med mig är att jag verkligen kan få tårar i ögonen när jag ser filmer med djur, det är liksom något speciellt. Dom är så söta och genom snälla. Tänk om alla människor kunde vara lika rara och söta. Börjar tycka att vissa är lite väl otacksamma.

Nu är det mindre än 43 timmar tills jag landar på skavsta flygplats! Jag längtar <3

Ikväll ska jag verkligen försöka sova tidigt.. inget efter kl 9 som kan göra mig uppjagad! Inatt ska jag sova lika tungt som en däckad,hörselskadad törnrosa. Det satsar jag på iallafall!

Till er som skriver kommentarer till mig! You make my day <3




Kommentarer
Postat av: Carina

Satsa inte för mkt det brukar inte gå att somna när man verkligen vill lr måste:) Hoppas att du får det bra hemma. Njut så mkt du kan o lova att ringa mig massor;)

2008-02-12 @ 21:04:37
Postat av: sofia

det är bara jag som är stammis på kommentarerna ;)

2008-02-13 @ 08:41:23
Postat av: sofia

ha det så mysigt där hemma! :) det förtjänar du!

2008-02-13 @ 08:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0