Snart får jag två nya vänner

Var så trött imorse när jag vaknade.. gick upp duschade, klädde på mig och stressade iväg till skolan. Visste inte riktigt var vi skulle ha botany practicals så jag letade runt. När jag efter att ha frågat typ 4 personer om vart det låg var jag äntligen rätt, problemet var bara att jag var den enda i rummet! hm, inget konstigt.. dom är nog bara lite sena? kasnke? haha så var det inte... utan jag fick reda på att vi inte började med practicals förräns nästa vecka GREAT!

Åkte istället till Arcade som är ett shopping center. Gick till djuraffären och letade fiskar.. ja jag ska köpa 2 kompisar =) en blå och en gul! Dom ska heta Glenn och Killing. HIttade dock inte dom fiskarna jag letade efter så vi får köpa 2 kompisar till mig någon annan dag!
Köpte istället det här linnet på super rea!


Skulle precis göra en jordgubbssmothie i mixern.. klump som jag är glömde jag locket... Väggarna har fått en fin ny rosa färg.. känns som om jag bor inuti en tunntarm.. ska nog ta tag i det där nu!

puss <3

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack så mkt för kommentaren! :D

2008-02-06 @ 15:21:36
URL: http://exoticgold.blogg.se
Postat av: sofia

ååh vilket fint linne! på rea? :) vilket kap!!!!

2008-02-07 @ 22:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0