Skrattanfall!!!

Jag är totalt utsvulten.. känns som om jag är lika mager som tara reid.. men riktigt så illa är det inte =)
Hade först botany practical idag.. Fick sånna skratt anfall så det är inte klokt!! Tänk er en tant.. helt klädd i lila.. och som har den mest intensiva röst ni någonsin har hört..Älskar växter över allt annat och till råga på allt så uttalar hon måste ord fel.. samt använder fel ord vid fel tillfälle..
Idag gjorde hon flera ordmissar så jag trodde att jag skulle dö...

Till exempel " In the horny endosperm the starch granules polygonial in shape, these are held together with a matrix containing protein bodies." Tänk er själv när läraren säger horny istället för hård =) hahahah det går liksom inte att vara tyst..
Den andra var " sucker on tiller"
Det bästa av allt är att hon verkligen vill att vi ska kunna orden så hon upprepar dom med en så stark röst att det hörs över hela korridoren.. så nu kan jag iallafall orden horny och sucker. haha

Kom på något jätte gulligt med budapest.. det är att alla går och handlar med korgar.. ni vet.. stora träkorgar som man plockade blåbär i med mamma.. men som det inte låg ett enda blåbär i för man hade redan ätit upp alla... sånna korgar =) plastpåsar är inte så vanligt i detta land.. tycker det ser lite gulligt ut när folk kommer med sina korgar.. till och med dom riktigt attraktiva ser ut som tanter =)

image40


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0