sanningen ska fram..

Jag har alltid velat bli veterinär så därför valde jag att flytta ifrån sverige för att kunna lyckas! Nu har jag alltså bott i Budapest i en månad och jag är fortfarande helt ensam.. det är så tråkigt att jag blir galen. Höjpunkten för mig är att gå till skolan där jag inte kan vara speciellt länge för att lektionerna är så korta.. men det är kul iallfall och det är väl huvudsaken! Jag kom ju faktiskt hit för att bli veterinär inget annat. Men saken är den att utan vänner så blir det väldigt tråkigt. Längtar för det mesta hem till alla er där hemma, men det gäller väl att stå ut.. Jag blir ju faktiskt det jag mest av allt vill.
problemet är ju att jag började ny medans alla andra redan har läst tillsammans i över ett halv år, det är klart att dom redan har vänner. Till sommaren kommer jag att börja om igen med människor som är i samma situation som jag, så det gäller bara att stå ut.

Jag är säker på att all den här ensamheten är värt mödan i slutändan!
Hoppas bara att någon någongång ska ringa på min dörr och ta mig ut från den här dystra lägenheten.. bli min vän!
<3



image75

Kommentarer
Postat av: sofia

jag finns här

2008-02-28 @ 22:52:15
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: Charlotte

Du är fantastisk! Glöm aldrig det!

2008-02-29 @ 12:35:49
URL: http://gullitott.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0