Packad!

Så nu har jag nästan packat klart.. lite svårt att veta vad man ska packa.. när man vanligtvis brukar ha allt det man behöver hemma.. Känner mig nästan lite nervös för att åka hem =)

Har packat alla mina ljuvliga böcker.. planerar att läsa dom lite mycket som en blind analfabet men ändå.. dom kan vara bra att ha med! Ska juh trots allt kunna namnge, beskriva och karakteristisera över 200 växter om 3 månader.. ser fram emot den dagen .. verkligen! Just nu kan jag knappt känna igen en björk.. det lär nog gå jättebra att urskilja 200 likadana gröna växter från varandra.. jaja!

Om mindre än 24 timmar kommer jag kunna pussa Nellie, mamma, pappa och Andreas <3


Kommentarer
Postat av: sofia

pussa min blondie från mig!

2008-02-13 @ 22:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0