Mysiga måndag!

Nu sitter jag på pappas kontor i Vänersborg och skriver ut sirka 200 papper till skolan. Helt sjukt vad dom gillar power point presentationer. haha med ljudeffekter! haha
Har inte hänt så mycket sen igår. Funderar på om jag är i starkt behov av en plattång. Satt nämnligen breve en gubbe på tunnelbanan som körde riktig RNB så mycket att näshåren nästan krullade sig. (RNB- rap och brak)  helt hemskt var det. Gubben borde typ ha smällt i sig et kilo vitlök till frulle. Undrar om man kan begära skadestånd? Borde inte vara tillåtet att göra sånt där offentligt!

Snart ska jag åka till flygplatsen och sedan vidare till Budapest. Ska bli helt okej att åka tillbaka. Kommer ju trots allt hem på fredag igen!

Förresten idag fyller världens bästa mamma år! nämnligen min! <3

Saknar er där hemma redan <3 


Kommentarer
Postat av: sofia

naw, hälsa din söta mamma från mig!

2008-02-18 @ 16:39:58
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0