Mitt badrum är räddat!

Okej nog för att ungrarna verkar ha egna regler för precis allt och det mesta går otroligt långsamt så behöver man väl inte göra ett tvättmaskin så jävla komplicerad?
Problemet är iallfall löst.. efter cirka 10 minuters vatten torkning och 20 plagg som är löddriga.. det blir helt enkelt att starta den där jävla maskinen igen.. ve och fasa! Vad ska hända den här gången? Den kanske ramlar ner till den blinda tanten en våning ner? hon undrar säkert vad som kom på besök isåfall... Kanske kan göra hennes dag något mer spännande..

Funderar kasnke på om jag ska gå och lägga mig tidigt eller om jag ska kolla lite på House? Börjar ju faktiskt 11 imorrn så man kanske kan kolla lite..

Fick ett jätte gulligt paket från mamma idag med örondroppar ( det var inte det gulliga) och ett gulligt block med en björn på =) Örondroppar kan ju vara bra om man råkar få öroninflammation.. brukar få lock för örat då.. så droppar kan vara bra så inte folk uppfattar mig som en döv utböling.

Börjar faktiskt bli lite imponerad över folks bloggar.. otroligt att folk kan ha så mycket kul att skriva om.. Känns som om mitt liv är lika händelsefullt som en sängliggande 90 årings.


Kommentarer
Postat av: sofia

jag tycker du gör massor hela tiden!

2008-02-19 @ 20:08:45
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: emma

kolla gärna in på deras hemsida
länken finns på min blogg.
dom har urfina saker
så du kommer inte ångra dej

2008-02-19 @ 20:12:08
URL: http://www.enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0