kill time

Sov väldigt länge idag.. gick upp kl 11.30.. Drömde dom sjukaste drömmarna... Jag var tydligen i montanita med Sanna.. snöstorm.. tvivlar starkt på att det brukar vara snöstorm i Syd amerika. haha
Efter min simpla frukost bestående av grapefuktjuice.. färskpressad.. gick jag till tunnelbanan för att åka till ett köpcenter, Arcade. Hittade inte så jätte mycket kul! Kändes som om jag bara ville ha allting bara för att det kanske skulle göra mig på bättre humör. Men jag köpte iallafall en väldigt gullig kjol.



Köpte faktiskt även en pilates dvd så jag kan kill some more time. Haha kommer nog känna mig fjantig när jag ligger där på golvet och ålar som en fet säl men det är nog lite träning iallafall.

Kommentarer
Postat av: sofia

du gör alltid såna fina fynd!

2008-02-29 @ 18:48:39
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0