Jävla Freak!!

Okej idag började skolan 8.15.. kl 6.30 ringde klockan och jag var som död efter nattens bravader. Jag har klara sömnproblem! Längtar efter att få gå i ide. Låg kvar i sängen ganska så länge tills jag tids nog traskade iväg till skolan. Lektionen var soft, intressant faktiskt. Fick bland annat se en hunds njurar som var smittade med en dödlig sjukdom. Ballt!

På väg hem från skolan finns det en ganska så lång trappa på väg ner till tunnelbanan. Alltid mycket folk i den trappan, plus en gubbe i rullstol högst upp som tigger pengar. Han måste ha mycket pengar vid det här laget, har suttit där minst 6 timmar om dagen sen jag började.
Poängen var iallafall att det gick en tant i den där trappan med mycket att bära, så jag erbjöd mig på engelska att hjälpa henne att bära sakerna. Hon ler och säger THANK YOU. I min värld betyder det indirekt, ja tack! Så jag börjar ta tag i hennes väska. Hennes ansikte förvandlas till ett åskmoln och hon börjar slå mig!!!! STÖRDA TANT! Här ska man vara hjälpsam och vad fan får man tillbaka! Jo blåmärken, det är tacken det! Jaja hon måste väl ha trott att jag ville sno hennes väska. jaja jobbigt! Det var sista gången jag erbjuder mig frivilligt!

NU är det bara två dagar kvar till jag kommer hem och jag längtar! saknar allt där hemma så mycket =) Nellie speciellt.. min lilla ullboll.. <3

image29


Kommentarer
Postat av: sofia

störda tant!
det är bara du som kan råka ut för sånt! haha. otur har du!

2008-02-12 @ 15:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0