inkompetent tull eller bara dumma jag?

Glömde berätta om den största händelsen på dagen! Jag checkade in och gick till gaten vid göteborg skycity.. satte mig och läste lite vid gaten.. ser ute på landningsbanan att mitt plan har kommit.. soft tänkte jag, snart får jag gå på..
Det satt 2 tjejer bakom mig som också skulle till Budapest så det borde väl inte vara något fel, eller?
Iallafall så ser jag hur folk från ett annat håll börjar gå på wizzair planet.. inget konstigt med det eller.. min boarding börjar juh nu! Till DUBLIN! Helt fel med andra ord! Så alltså släppte de in mig i fel gate.. Tänk om jag hade hamnat i Dublin? KATASTROF. haha

Nu har jag massa planer vad jag ska göra under året. Jag och Sara planerar att åka till Grekland och kanske även åka runt i Asien i jul! Det vore så kul att ha något att se framemot! Nu gäller det bara att jobba på som fan på gateau =)

image56



Kommentarer
Postat av: sofia

du har inte sagt nåt om att du ska ut och resa i asien!

2008-02-26 @ 17:07:37
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: Carina

Vad kul att du ska iväg.. du har ju velat det så länge:) lite avundsjuk :)

2008-02-27 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0