Hunden stal mitt hjärta!

Har precis kommit hem från skolan! Hade så jävla svårt med att gå upp i morse.. kändes fortfarande som om jag hade på mig nattlinne när jag strosade iväg till skolan.
Hade föst botanik i 2 timmar.. flöt på ganska bra. Förrutom att jag hade jätte svårt att inte stirra på en tjej i klassens nya ursöta hund! åh såå sweet!
Efter lektionen hade jag hål så jag, Therese och Linnea gick till burger king. Smugglade ner Felix (chihuahua) i min väska.. han var dock inte så jätte diskret men det gick bra ändå.
Histologin var fett kul idag! Vi tog tissue samples från en råtta och kollade på.. =) längtar faktiskt lite till nästa lektion! Känns verkligen som om det här är rätt för mig, ekonomin var totalt fel i jämföreselse. =)

På vägen hem såg jag den sötaste lilla golden valpen ever. Jag fick ett sådant ha begär så det var inte sant! Undrar om man kanske ska satsa på en vovve till sommaren?

image35

Kommentarer
Postat av: sofia

din blondie är redan finast!

2008-02-19 @ 19:16:28
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0