Hjärtat i halsgropen

Först och främst! Vad fan är det för fel på mig? Igår efter en kväll av hektiskt pluggande skulle jag äntligen gå och lägga mig vid cirka 12. La mig i sängen och bara asskrattade! Kände mig bokstavligen talat hög.. hade ingen aning om vad jag skulle göra.. provade alla kläder jag har i min garderob, lyssnade på musik, spelade kort med mig själv i sängen.. ja allt hyperaktivt! Jag är numera diganostiserad med ADHD! haha
Sista gången jag kollade på klockan var den lite över fem.. någongång där efter slocknade jag.

I morse var jag trött som en sengångare och såg ut som en mullvad. Great korsning!
På väg ut genom dörren, lyssnandes på uppiggande musik på högsta volymen mötte jag en man i dörren.. blev vettskämd, började vråla.. haha han blev nog mer rädd än vad jag blev tillslut.

NU ska jag efter nattens äventyr, lägga mig ner och vila.. tror att det kan behövas så mina kära klasskamrater inte tar fel på mig imorrn vid dissektionen av råttorna.

ciao!


Kommentarer
Postat av: sofia

fortsätt att skriva som du gör! du förgyller min kväll och ger mig ett leende efter en jobbig dag på jobbet! :)

2008-02-11 @ 18:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0