Hemma på Vahmaz Körut

Nu sitter jag i min lägenhet igen. Faktiskt ganska så skönt. Måste säga att det är väldigt smidit att ta sig till och från flygplatsen i det här landet. Om vi säger att jag bor i mitt avnliga hus i Bromma så ligger flygplatsen vid t-centralen typ... Helt okej =)
Blev stannad av en kontrollant när jag bytte från bussen till tunnelbanan.. Han började prata med mig på ungerska.. förklarade på engelska att jag inte förstog men likförbannat så fortsätter han babbla på.. och blir argare och argare eftersom jag inte svarar... vad fan! jag fattar juh ingenting av det där.. tillslut kom hans kollega fram och bad om ursäkt och lät mig gå =)

Faktiskt ganska så skönt att vara lite ensam i längeheten... ska frossa lite i min karamelkungen påse som jag tog med från Sverige =) hihi
Sköt om er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0