Hem ljuva hem <3

Åh nu är jag äntligen hemma efter gårdagens x antal timmar på resande fot. Åkte hemifrån längehten vid 10.. planet skulle gå 12.50 men det blev försenat 2 timmar. SÅÅ segt! Så jag var tvungen att spendera ytterligare 2 timmar på kanske världens tråkigaste flygplats. Flygresan gick bra, landade på skavsta 17.00 och var hemma kl 19.20 så ganska okej ändå.
Kände mig oerhört lätt iriiterad efter dagen övning. Först vid incheckningen var jag den enda utav alla i kön som var tvungen att ta av sig skorna.. plus att den irriterande tjejen ville kolla igenom min väska. Så onödigt men fine!
men efter många óm och men är jag hemma <3

Nellie var helt underbar igår! Har saknat henne så! Vi är hemma idag och ska bara gå mysiga långpromenader och gulligulla. Helt otroligt att man kan sakna folk så mycket som jag har gjort. Träffade Andreas igår också.. jätte mysigt! <3

Nu ska jag gå tillbaka ner till min kära vove!

ciao

Kommentarer
Postat av: sofia

saknar dig! vi måste passa på och prata nu när du är i sverige!

2008-02-15 @ 18:36:45
URL: http://souffi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0