Helt otroligt!

Det är helt sjukt! Jag tror seriöst att jag aldrig kommer att uppskatta Sveriges väder efter mina år i Budapest! Idag i slutet av februari var det 22 grader idag! Förstår ni hur varmt det är! Idag på vägen hem från skolan kunde jag liksom bara gå i T-shirt! haha jag älskar det! Börjar tycka om det här landet mer och mer!

Just nu består min garderob utav varma, tjocka vinter tröjor och det funkar inte riktigt när det är 22 grader och strålande sol i det här landet. Så jag gick till stan med sikte på lite fina vårkläder. Skulle egentligen behöva en jacka, men jag hittade dock ingen. Köpte lite gulliga tröjor.. måste hitta ett par skor, mina just ser förjävliga ut.
Här kommer iallafall dagens klädköp!



Köpte även en underbart grön tröja som inte gör sig så fin på bild. men poängen är iallfall att ha det vite linnet under! Tror att det kan vara super fint på sommaren.


Kommentarer
Postat av: sofia

saknar dig älskling

2008-02-27 @ 08:03:19
URL: http://souffi.blogg.se
Postat av: Carina

SÅÅÅ avundsjuk vill också ha varmt. Idag har det regnat hela dagen och så klart har jag haft mycket att göra ute :S

2008-02-27 @ 17:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0