Hel galen!

Nu är jag tillbaka efter min första botany practical. Har en dam som ser ut som min mormor på pricken som lärare! Går upp i falsett väldigt ofta måste jag säga. Låter som en tonårspojke i sina västa målbrotts år.  Började irritera mig på hennes röst redan efter 10 minuter. Hur ska det funka i ett halv år?

Vi gick igenom olika sädesslag som man ska kunna. Viktigt? Har nog samma intresse för dessa som vegeterianer har för kött, dvs NOLL!

Har insett att jag har ett stavfel på min flygbiljett så jag börjar få lite panik. Hoppas att det löser sig.. annars får jag sitta i det hör förbannade landet med ont i örat i en vecka till.. och det pallar vi inte!

Kommentarer
Postat av: sofia

haha låter som att du har roliga lektioner! :) berätta gärna om vad dina kurser handlar om. vad får ni lära er?

2008-02-13 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0