funderar på att bli björn..

Okej jag tror seriöst snart att det är ågot fel på mig.. ligger och tänker så mycket när jag ska sova.. att de blir indirekt omöjligt.. Sen när jag ska gå upp på morgonen känner jag mig som 7 barns mamma där alla barnen har haft kräksjukan hela natten. Hoppas att jag kan sova bättre hemma i helgen!

Ska snart åka till flygplatsen. Ska faktiskt få lite sällskap av Terese i min klass till Göteborg, väldigt trevligt! Wizzair har ju en tendens att vara försenade så sällskap gör definitivt att tiden bara svishar förbi, hoppas jag!

Min kära pappa ringde nyss och sa att det typ var storm  i Göteborg och att planen blev inställda förmodligen.. hm får se om jag över huvudtaget kommer till sverige i helgen =( PANIK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0